La cooperativa del camp sccl

L’oli continua essent la base de l’economia local. Va ser fundada l’any 1952, té unes instal•lacions per a moldre les olives,de les quals s’extreu un oli extra verge de primera qualitat que es pot comprar allà mateix.

Aquest oli té una acidesa màxima de 0,3 º. Per la seva baixa graduació, és un oli suau, però a la vegada afruitat, aromàtic i gustós,degut a la seva el•laboració per primera pressió en fred.

Cada any, el primer diumenge de desembre, es cel.lebra la festa del oli nou, consisteix en un esmorzar popular (pa torrat, llengonissa,botifarra, viandes variades i vi), també podreu visitar els camps d’oliveres, collir olives vosaltres mateixos i visitar el moli on podreu veure tot el procés de transformació i elaboració de l’oli.