CONVENI PER A LA PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS A LA BISBAL DE FALSET

30/04/2015

CONVENI PER A LA PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS A LA BISBAL DE FALSET

150x1505460e725c6e37  150x150517e3cbff0fd5  Conveni per a la prevenció d'incendis forestals a la Bisbal de Falset
L'acord l'han subscrit el president de la Diputació, Josep Poblet, i l'alcalde de la Bisbal de Falset, Sergi Masip

Es destinaran 24.000 euros per finançar les obres de millora d'un punt d'aigua en aquest terme municipal.

La Diputació de Tarragona ha signat un conveni amb l'Ajuntament de la Bisbal de Falset per contribuir a la prevenció d'incendis forestals en aquest municipi. En concret, l'acord que han subscrit el president de la Diputació, Josep Poblet, i l'alcalde de la Bisbal de Falset, Sergi Masip, regula l'aportació de 24.000 euros que serviran per finançar les obres de millora d'un punt d'aigua en aquest terme municipal.

Els treballs de millora consistiran en la substitució d'aquest punt d'aigua, que actualment es troba força deteriorat, i que està integrat a la Xarxa Bàsica de prevenció i extinció d'incendis forestals. Es tracta d'una bassa situada de forma estratègica pel que fa a la cobertura territorial i al risc associat en aquest punt, i forma part de les 10 basses de la Xarxa Bàsica de les Comarques de Tarragona que s'han considerat d'interès prioritari (segons la relació facilitada per la Direcció General de Prevenció, Extinció i Salvament del Departament d'Interior de la Generalitat).

divendres, 6 febrer 2015