Acaben les obres de renovació de l'Ateneu de la Bisbal de Falset

30/04/2015

Acaben les obres de renovació de l'Ateneu de la Bisbal de Falset

El Punt

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, va inaugurar ahir al matí els treballs de remodelació de l'Ateneu de la Bisbal de Falset. Aquestes obres han costat 204.298 euros, dels quals 90.386 els ha aportat la mateixa Diputació a través del Pla d'Acció Municipal i del Servei d'Assistència al Ciutadà. La resta ho ha finançat l'Ajuntament del nucli: una part amb fons propis i, l'altre, mitjançant un préstec subscrit a una entitat d'estalvi per un import de 80.000 euros.

Quan va arribar a la població, Poblet va ser rebut per l'alcalde, Lluís Massip, i per la corporació municipal. Tot seguit, va signar el llibre d'honor al consistori i, després, es va dirigir a l'Ateneu, on l'esperava el president d'aquesta entitat, Òscar Vidal. Després de tallar la cinta inaugural, els representants locals van explicar que aquesta renovació de l'Ateneu ha comportat, entre d'altres, el canvi de tot el sistema elèctric, la dotació d'aire condicionat a les instal·lacions, el canvi de la teulada, l'execució d'una zona de fumadors i una altra de no-fumadors, la pintada del local, la construcció d'una sala per al jovent i la incorporació d'una biblioteca a l'immoble.

L'estada del president de la Diputació a la Bisbal va acabar amb una visita a la cooperativa agrícola, on aquest ens també hi ha destinat una dotació econòmica per a la reforma dels cups, per un pressupost de 5.000 euros. Un cop allí, Poblet va fer un tomb per les instal·lacions acompanyat del president de la cooperativa, Sergi Massip, que li va explicar l'estat i la gestió de la cooperativa prioratina.

diumenge, 29 juliol 2007